Reklamace / Odstoupení od KS
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1 Jak odstoupit od smlouvy?
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud má objednávka více částí, lhůta běží od převzetí poslední části.
Odstoupení můžete zaslat na náš e-mail nebo poštou na naši adresu. Pro zjednodušení můžete využít náš vzorový formulář. Přijetí odstoupení Vám potvrdíme. Kupující není povinen uvádět důvod pro odstoupení od smlouvy.
5.2 Co nastane po odstoupení?
Smlouva se ruší od počátku a tímto je považována za neuzavřenou.
Byl-li k objednávce přiložen dárek, jste povinni vrátit i jej společně s dodaným zbožím na naši adresu – dárková smlouva tím zaniká.
5.3 Kdy není možné odstoupit?
Podle § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit například od smluv:
na zboží rychle podléhající zkáze
na zboží v uzavřeném obalu, které bylo po otevření z hygienických důvodů znehodnocen
na zboží, které bylo otevřeno a jeho originální balení bylo tímto znehodnoceno
na použité zboží
na poničené zboží včetně obalu
5.4 Jak vrátit zboží?
Zboží je nutné zaslat do 14 dnů od odstoupení na naši adresu či odevzdat osobně po předchozí dohodě.
Zboží nezasílejte na dobírku – takové zásilky nepřijímáme.
Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné a původním obalu.
Doporučujeme přiložit:
fakturu či jiný doklad o koupi,
vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy
zvolený způsob vrácení peněz (osobní převzetí hotovosti, poštovní poukázka, převod na účet, dárkový poukaz či jinak po předchozí domluvě).
5.5 Kdy vrátíme peníze?
Peněžní prostředky vracíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, nejdříve však po obdržení vráceného zboží, které musí odpovídat přesným požadavkům uvedeným v bodu 5.3 Obchodních podmínek společnosti Amavita s.r.o
Vracíme také náklady na dopravu k Vám, a to do výše nejlevnější nabízené varianty dopravy.
Peníze vracíme stejným způsobem, jakým jste zaplatili, nebo na Vámi uvedený účet. Nebo viz. Obchodní podmínky bod. 5.4
Náklady na vrácení zboží k nám hradí kupující, pokud se strany nedohodnou jinak.
V případě nedodání výše uvedené dokumentace nemůže být vaše odstoupení od smlouvy kladně vyřízeno.
5.6 Co když je vrácené zboží poškozené?
Pokud vrácené zboží nese známky poškození, opotřebení či znečištění, máme nárok na náhradu škody. Tuto částku můžeme odečíst od částky, kterou Vám vracíme.
5.7 Kdy můžeme odstoupit my?
Můžeme odstoupit zejména v případech, kdy:
byla omylem uvedena zjevně chybná cena,
zboží již není možné dodat,
plnění by bylo protiprávní či objektivně nemožné.
V případě odstoupení Vás informujeme a případné přijaté peníze vracíme do 5 dnů.
Toto odstoupení nabývá účinnosti v okamžiku, kdy je Vám informace z naši strany doručena.
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva při vadách zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).
Reklamace vyřizujeme podle Reklamačního řádu, který doporučujeme předem prostudovat.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady u spotřebního zboží do 24 měsíců od převzetí zboží.
Nastavení