Obchodní podmínky

ÚVODNÍ USTANOVENÍ 

Uzavřením kupní smlouvy se zavazujeme dodat Vám zboží uvedené ve Vaší objednávce a Vy se zavazujete toto zboží převzít a uhradit cenu, která je při nákupu uvedena. Cena zahrnuje také náklady na dopravu a případné poplatky za zvolený způsob platby – všechny tyto informace vždy získáte ještě před odesláním objednávky.

Zboží nabízené prostřednictvím našeho e-shopu není lékem ani léčivým přípravkem. Pokud jde o produkty obsahující alkohol, je jejich prodej možný pouze osobám starším 18 let, a řídí se tak zákonem č. 379/2005 Sb.

Vlastnické právo ke zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy je uhrazena celá kupní cena a zboží převezmete.

 
1.1 Vztahuje se kupní smlouva pouze na nákup zboží?

V rámci těchto obchodních podmínek pojmem „kupní smlouva“ označujeme jakoukoli smlouvu uzavřenou prostřednictvím našeho e-shopu – tedy nejen na dodání zboží, ale i případné služby nebo další plnění.

 
1.2 Je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou?

Spotřebitelskou smlouvou je ta, kdy nakupujete jako fyzická osoba mimo rámec své podnikatelské činnosti. Pokud nakupujete jako podnikatel, nejedná se o spotřebitelskou smlouvu a nevztahují se na Vás veškeré výhody a ochrana určené spotřebitelům, například právo odstoupit bez udání důvodu.

 
1.3 Jaká zvláštní práva máte jako spotřebitel?

Pokud nakupujete jako spotřebitel, máte mimo jiné tato práva:

právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (telefon, e-mail, e-shop) do 14 dnů,
záruku 24 měsíců na nové spotřební zboží (podrobnosti stanoví Reklamační řád),
právo na informace před uzavřením smlouvy, uvedené buď v těchto podmínkách, nebo na webu,
možnost mimosoudního řešení sporů (viz článek o řešení sporů).
 
1.4 Podle čeho se náš právní vztah řídí?

Naše vzájemná práva a povinnosti se řídí:

těmito obchodními podmínkami,
Reklamačním řádem,
podmínkami používání našeho webu,
pravidly a informacemi uvedenými přímo na webu při uzavírání objednávky,
Vaší objednávkou a našim potvrzením.
V otázkách, které nejsou těmito dokumenty upraveny, se vztah řídí zejména:

zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem,
zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (pokud jste spotřebitel).
Pokud máte bydliště mimo Českou republiku, uznáváte, že se smluvní vztah řídí českým právem. Jste-li spotřebitelem a právní předpisy země Vašeho bydliště Vám poskytují vyšší ochranu, použije se tato vyšší ochrana.

 
1.5 Jak vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami?

Odesláním objednávky a potvrzením ve webovém rozhraní potvrzujete, že jste se s obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

Obsah obchodních podmínek můžeme v budoucnu aktualizovat. Pro konkrétní objednávku se však vždy použije verze, která byla platná v době, kdy byla objednávka odeslána.

 

KUPNÍ SMLOUVA 

2.1 Jak dochází k uzavření kupní smlouvy?

Na našem webu najdete nabídku zboží společně s popisem jeho hlavních vlastností a cenou včetně všech daní a poplatků a CLA. Tyto informace slouží jako orientační prezentace a nepředstavují právní nabídku k uzavření smlouvy. Kupní smlouva vzniká až ve chvíli, kdy odešlete objednávku a my ji následně výslovně potvrdíme.

 
2.2 Jakým způsobem můžete objednávku podat?

Objednávku je možné vytvořit prostřednictvím formuláře na webu, případně dalšími způsoby, které aktuálně nabízíme (např. e-mailem nebo telefonicky).

Pokud objednáváte alkoholické nápoje, potvrzujete odesláním objednávky, že Vám je alespoň 18 let, a uvádíte své datum narození.

Každá objednávka musí obsahovat všechny nutné údaje – přesné označení zboží, množství, způsob dopravy a platby a Vaše přesné dodací, kontaktní a fakturační údaje. Než objednávku odešlete, zobrazí se Vám její souhrn včetně konečné ceny, kde objednávku ještě lze upravit.

Závazná objednávka se odesílá kliknutím na příslušné tlačítko. Údaje uvedené v objednávce považujeme za správné a úplné – pokud zjistíte chybu, musíte nás neprodleně písemně informovat.

Po odeslání Vám zašleme automatické potvrzení o přijetí objednávky. Toto potvrzení však není přijetím objednávky ve smyslu uzavření smlouvy, pokud to výslovně neuvádí.

Pokud si nebudeme jistí pravostí objednávky (např. kvůli neúplným údajům), můžeme Vás požádat o její ověření. Pokud se nám s Vámi nepodaří spojit, objednávku můžeme odmítnout a považovat ji za neodeslanou. V tomto případě budete písemně informováni.

 
2.3 Kdy je smlouva uzavřená?

Kupní smlouva je uzavřená okamžikem, kdy Vám potvrdíme přijetí objednávky. Potvrzení zasíláme na e-mail uvedený v objednávce. Pokud potvrzení neodešleme, smlouva vzniká okamžikem zaplacení celé ceny nebo převzetím zboží – podle toho, co nastane dříve.

Podrobné kroky vedoucí k uzavření smlouvy najdete přímo na našem webu.

 
2.4 Lze odeslanou objednávku zrušit?

Objednávku, kterou jsme ještě nepotvrdili, můžete kdykoli zrušit e-mailem. Jakmile objednávku potvrdíme, stává se závaznou. Její pozdější zrušení je možné jen po vzájemné dohodě.

Pokud se jedná o zboží, u kterého není možné odstoupit od smlouvy, můžeme požadovat náhradu již vzniklých nákladů.

 
2.5 Může se cena na webu změnit?

Ceny uvedené na webu platí po dobu, kdy jsou zobrazené. Slevy a akce nelze kombinovat, pokud není výslovně uvedeno jinak.

Pokud by na webu došlo k zjevné technické chybě v ceně, nejsme povinni dodat zboží za nesprávnou cenu – a to ani v případě, že byla objednávka potvrzena. V takové situaci si vyhrazujeme právo od smlouvy odstoupit.

Pokud se cena změní po odeslání objednávky, ale před jejím potvrzením, budeme Vás o tom informovat. Dokud objednávku nepotvrdíme, nejsme povinni smlouvu uzavřít.

Změny cen po odeslání objednávky nemají vliv na objednávky již přijaté.

 
2.6 Můžete získat smlouvu v textové podobě?

Smlouva není podepisována fyzicky. Je tvořena těmito obchodními podmínkami, Vaší objednávkou a jejím přijetím z naší strany. Kompletní dokumenty Vám zašleme e-mailem, případně na požádání i poštou (v tom případě si můžeme účtovat náklady na odeslání).

 
2.7 Co když něčemu nerozumíte?

Pokud máte otázky ohledně smlouvy nebo obchodních podmínek, můžete nás kontaktovat e-mailem. Rádi Vám vše vysvětlíme.

 
2.8 V jakém jazyce lze smlouvu uzavřít?

Smlouvu standardně uzavíráme v českém jazyce.

 
2.9 Je smlouva uložena?

Ano, smlouvu uchováváme v elektronické podobě. Není přístupná třetím osobám, ale na požádání Vám ji můžeme zaslat.

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1 Jaké způsoby úhrady nabízíme?

Kupní cenu za zboží můžete uhradit těmito způsoby:

v hotovosti – při dodání zboží na dobírku nebo při osobním odběru,
bankovním převodem před odesláním zboží na účet           , vždy s uvedením variabilního symbolu objednávky,
případné další metody úhrady uvádíme vždy přímo na našem webu.
Některé způsoby platby mohou být zpoplatněny, zejména platba dobírkou. Výše případných příplatků je vždy uvedena u dokončení objednávky a v souhrnu objednávky vidíte konečnou částku včetně všech poplatků.

3.2 Kdy je cena splatná?

Při úhradě v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží.
U platby převodem je cena splatná do 10 dnů od přijetí objednávky (viz čl. 2.3).
Za zaplacení se považuje okamžik, kdy je částka připsána na náš bankovní účet.
3.3 V jaké měně lze platit?

Pro zásilky v rámci ČR přijímáme platby v Kč.
Pro dobírku na Slovensko prostřednictvím dopravce GEIS je možné platit v EUR (pokud to umožňuje konkrétní způsob přepravy).
3.4 Kdy můžeme požadovat zálohu nebo platbu předem?

U objednávek s vyšší hodnotou (zejména nad 5.000 Kč) si vyhrazujeme možnost požádat o zaplacení zálohy.
Zároveň můžeme požadovat plnou úhradu předem, a to i bez ohledu na uvedený limit (dle ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).

 
DODACÍ PODMÍNKY

4.1 Jakým způsobem zboží odesíláme?

Možnosti dopravy jsou vždy uvedeny na našem webu. Konkrétní způsob dopravy si zvolíte při objednávce. Pokud dopravu nezvolíte, vybereme nejvhodnější variantu sami.

4.2 Jaké jsou náklady na doručení?

Cena dopravy závisí na velikosti zásilky a ceníku dopravce. Aktuální ceny jsou uvedeny na webu a v objednávce vždy vidíte konečnou částku včetně dopravy.

4.3 Kdy zásilku obdržíte?

Zboží, které máme skladem, obvykle předáváme dopravci do dvou pracovních dnů od potvrzení objednávky či přijetí platby.
U položek, které skladem nejsou, Vás o předpokládaném termínu informujeme.
Doručení samotné již ovlivňuje dopravce, a proto nemůžeme garantovat přesnou dobu doručení.

Zboží se považuje za doručené okamžikem, kdy je Vám předáno dopravcem. Pokud odmítnete zásilku převzít bez oprávněného důvodu, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění naší povinnosti dodat zboží a ani za odstoupení od smlouvy z Vaši strany.

4.4 Jak postupovat při převzetí balíku?

Doporučujeme zkontrolovat stav obalu. Pokud obal vykazuje poškození:

Ihned při samotném převzetí zásilky je nutno zapsat při podpisu kurýrovi do poznámky informaci a rozsah poškození. Následně nás ihned kontaktujte písemně na info@amavita.cz. Pokud nebude záznam o poškození zásilky zapsán u dopravce, nebude na reklamaci z naší strany brán zřetel. Doporučujeme pořídit i fotografie.
případně zásilku odmítněte převzít.
Pokud zásilku převezmete s neporušeným obalem (potvrzením převzetí), nelze později reklamovat vady způsobené porušením obalu během přepravy.

Okamžikem převzetí nesete odpovědnost za náhodné poškození či zničení věci.

4.5 Co když zásilku nepřevezmete?

Pokud bude nutné doručení opakovat nebo použít jiný způsob dopravy kvůli okolnostem na Vaší straně, hradíte související náklady.
Pokud zásilku nepřevezmete bez důvodu, máme právo:

požadovat náhradu nákladů (včetně uskladnění – max. 10 Kč/den, celkem nejvýše 500 Kč, případně do výše kupní ceny, pokud je nižší),
V tomto případě máme právo odstoupit od smlouvy.
 
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1 Jak odstoupit od smlouvy?

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud má objednávka více částí, lhůta běží od převzetí poslední části.
Odstoupení můžete zaslat na náš e-mail nebo poštou na naši adresu. Pro zjednodušení můžete využít náš vzorový formulář. Přijetí odstoupení Vám potvrdíme. Kupující není povinen uvádět důvod pro odstoupení od smlouvy.

5.2 Co nastane po odstoupení?

Smlouva se ruší od počátku a tímto je považována za neuzavřenou.
Byl-li k objednávce přiložen dárek, jste povinni vrátit i jej společně s dodaným zbožím na naši adresu  – dárková smlouva tím zaniká.

5.3 Kdy není možné odstoupit?

Podle § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit například od smluv:

na zboží rychle podléhající zkáze
na zboží v uzavřeném obalu, které bylo po otevření z hygienických důvodů znehodnocen
na zboží, které bylo otevřeno a jeho originální balení bylo tímto znehodnoceno
na použité zboží
na poničené zboží včetně obalu
5.4 Jak vrátit zboží?

Zboží je nutné zaslat do 14 dnů od odstoupení na naši adresu či odevzdat osobně po předchozí dohodě.
Zboží nezasílejte na dobírku – takové zásilky nepřijímáme.

Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné a původním obalu.

Doporučujeme přiložit:

fakturu či jiný doklad o koupi,
vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy
zvolený způsob vrácení peněz (osobní převzetí hotovosti, poštovní poukázka, převod na účet, dárkový poukaz či jinak po předchozí domluvě).
5.5 Kdy vrátíme peníze?

Peněžní prostředky vracíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, nejdříve však po obdržení vráceného zboží, které musí odpovídat přesným požadavkům uvedeným v bodu 5.3 Obchodních podmínek společnosti Amavita s.r.o

Vracíme také náklady na dopravu k Vám, a to do výše nejlevnější nabízené varianty dopravy.

Peníze vracíme stejným způsobem, jakým jste zaplatili, nebo na Vámi uvedený účet. Nebo viz. Obchodní podmínky bod. 5.4

Náklady na vrácení zboží k nám hradí kupující, pokud se strany nedohodnou jinak.

V případě nedodání výše uvedené dokumentace nemůže být vaše odstoupení od smlouvy kladně vyřízeno.

5.6 Co když je vrácené zboží poškozené?

Pokud vrácené zboží nese známky poškození, opotřebení či znečištění, máme nárok na náhradu škody. Tuto částku můžeme odečíst od částky, kterou Vám vracíme.

5.7 Kdy můžeme odstoupit my?

Můžeme odstoupit zejména v případech, kdy:

byla omylem uvedena zjevně chybná cena,
zboží již není možné dodat,
plnění by bylo protiprávní či objektivně nemožné.
V případě odstoupení Vás informujeme a případné přijaté peníze vracíme do 5 dnů.

Toto odstoupení nabývá účinnosti v okamžiku, kdy je Vám informace z naši strany doručena.

 
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Vaše práva při vadách zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).


Reklamace vyřizujeme podle Reklamačního řádu, který doporučujeme předem prostudovat.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady u spotřebního zboží do 24 měsíců od převzetí zboží.

 
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1 Oprávnění k podnikání a dozor

Prodej zboží provozujeme na základě platného živnostenského oprávnění.
Dozor nad naší činností vykonávají příslušné úřady, zejména:

živnostenský úřad,
Česká obchodní inspekce,
Státní zemědělská a potravinářská inspekce (u potravin).
7.2 Stížnosti

Stížnosti lze zasílat na náš kontaktní e-mail.
Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku 7.1. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.

7.3 Řešení spotřebitelských sporů

Vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (http://www.coi.cz/ a https://adr.coi.cz/cs) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu, a to do jednoho roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského.

7.4 Další informace

Smlouvy uzavíráme prostředky komunikace na dálku. Náklady na připojení k internetu či telefonní hovory si hradíte sami. Korespondence mezi námi probíhá e-mailem, poštou či osobním předáním po předchozí dohodě.

Pokud je některé ustanovení neplatné nebo nepoužitelné, nahradí se ustanovením, které svým smyslem nejvíce odpovídá těmto obchodním podmínkám. Změny či úpravy smlouvy jsou možné pouze písemně.

 

 

Ochrana osobních údajů:
Prodávající se zavazuje, že bude zpracovávat veškeré osobní údaje kupujících (např. jména, adresy či telefonní čísla) v souladu s právními předpisy České republiky, zejména podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších změn. Údaje získané od kupujícího slouží výhradně pro potřeby provozu obchodu, zejména pro řádné splnění uzavřené smlouvy, a nebudou poskytnuty žádným třetím subjektům.

Jedinou výjimkou jsou dopravci, kterým mohou být předány pouze nezbytné informace nutné k doručení zásilky. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí s tím, aby jeho osobní údaje byly uloženy a dále zpracovávány v databázi prodávajícího i po splnění smlouvy, dokud svůj souhlas písemně neodvolá.

Kupující má kdykoli právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich aktualizaci či opravu, stejně jako na uplatnění dalších zákonných práv týkajících se ochrany jeho údajů.

 

Například inspirujte se s námi na instagramu.

Created with Sketch.
cookie

Používáme cookies

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.

Souhlasíte s používáním cookies?

Ano, souhlasím Nesouhlasím Nastavení
close

Používáme cookies

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies. Souhlasíte s používáním cookies?

Nezbytné (technické)

Tyto cookies pomáhají s tím, aby byly webové stránky použitelné. Poskytují základní funkce jako je navigace na stránce nebo změna rozlišení prohlížeče dle velikosti vašeho zařízení. Bez těchto souborů nemůže web správně fungovat. Používáme krátkodobé (session cookie) – vymažou se z vašeho počítače po zavření prohlížeče.

Preferenční (funkcionální)

Preferenční soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se webová stránka chová nebo vypadá jako je váš preferovaný jazyk nebo region, ve kterém se nacházíte.

Statistické (výkonnostní)

Tyto soubory cookie pomáhají vlastníkům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami tím, že shromažďují a hlásí informace, často anonymně.

Reklamní

Reklamní soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků a jejich chování. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a proto jsou hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

close

Cookies

Tento web používá soubory cookie a z hlediska zákona se jedná o osobní údaje. Správcem těchto osobních údajů je AMAVITA s.r.o. Sokolská 124/38, 75701 Valašské Meziříčí, IČ: 03750035.

Další detailní informace o tom, jak nás můžete kontaktovat a jak zpracováváme osobní údaje (včetně cookies), se dozvíte v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který najdete na našem webu.

Obecně o cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou používat webové stránky k mnoha účelům, např. k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií nebo analýze návštěvnosti, některé slouží k tomu, aby si webová stránka pamatovala vaše preference. Tyto soubory se ukládají do vašeho zařízení (např. do počítače, tabletu nebo mobilního telefonu). Každá webová stránka může do vašeho prohlížeče odesílat své vlastní soubory cookies pouze v případě, pokud to umožňuje nastavení vašeho prohlížeče.

Zákon stanoví, že můžeme na vašem zařízení ukládat soubory cookie, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek (viz sekce Nezbytné cookies), a to bez vašeho souhlasu, na základě tzv. oprávněného zájmu. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme váš souhlas, jehož plný text najdete zde, a který můžete kdykoliv odvolat pomocí tohoto formuláře.

Druhy cookies

Cookies se dělí podle účelu, k jakému jsou využívány a ta takto:

Nezbytné (technické)

Tyto cookies pomáhají s tím, aby byly webové stránky použitelné. Poskytují základní funkce jako je navigace na stránce nebo změna rozlišení prohlížeče dle velikosti vašeho zařízení. Bez těchto souborů nemůže web správně fungovat.

Tyto cookies lze blokovat (zakázat), ale část stránek se vám nemusí zobrazovat správně, některé části dokonce nemusí fungovat. Návody pro nejčastěji používané prohlížeče najdete zde:

Preferenční (funkcionální)

Preferenční soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se webová stránka chová nebo vypadá jako je váš preferovaný jazyk nebo region, ve kterém se nacházíte.

Statistické (výkonnostní)

Tyto soubory cookie pomáhají vlastníkům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami tím, že shromažďují a hlásí informace, často anonymně.

Reklamní

Reklamní soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků a jejich chování. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a proto jsou hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Seznam cookies

Na našem webu využíváme jak naše vlastní cookies, tak cookies třetích stran, jejichž vlastní zásady zpracování uvádíme zde:

Vypracovala advokátní kancelář Petráš Rezek

close

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Identifikace správce: AMAVITA s.r.o. Sokolská 124/38, 75701 Valašské Meziříčí, IČ: 03750035.

V souladu s ustanoveními Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „Nařízení“) souhlasím tímto s tím, aby výše uvedená společnost (dále jen „správce“) zpracovávala mnou poskytnuté osobní údaje (dále jen osobní údaje), a to:

  • cookies

pro účely:

  • statistické(1) (např. doba vaší návštěvy našich stránek, nejčastěji používaná část webu apod.)
  • preferenční (např. identifikace prohlížeče, jazykové nastavení apod.)
  • marketingové a reklamní (např. personalizace reklamy, statistika vyhledávání apod.)
  • ostatní (jiné nezařazené technické účely)

Souhlas je možno nastavit pro všechny (tlačítko Ano, souhlasím) nebo pouze pro některé účely (zaškrtnutím příslušné části), případně je možné zamítnout vše (tlačítko Nesouhlasím).

Při udělení souhlasu smarketingovými a preferenčními cookies může docházet k profilování.

Poskytnutí údajů k účelům zpracování dle tohoto souhlasu je dobrovolné.

Beru na vědomí, že mám právo:

  • požadovat přístup k mým osobním údajům,
  • požadovat opravu či výmaz mých osobních údajů,
  • požadovat omezení zpracování,
  • vznést námitku proti zpracování,
  • na přenositelnost osobních údajů,
  • podat stížnost proti zpracování osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Byl/a jsem poučen/a, že mám v souladu s Nařízením právo kdykoliv odvolat svůj souhlas odvolat pomocí tohoto odkazu.

Veškeré informace včetně možnosti výkonu svých práv, způsobu odvolání souhlasu a doby uložení jednotlivých cookies najdete v dokumentech Cookies a Zásady ochrany osobních údajů, které najdete na našem webu.

(1) Zpracování statistických cookies je naším oprávněným zájmem. Zaškrtnutím příslušné části zde můžete uplatnit námitku proti tomuto zpracování a zastavit jejich zpracování.